HTML

Első

2011.09.06. 20:10 :: jmc

Gondoltam az első posztban leírom, hogy miért írom ezt az egészet, mikor úgyis annyi van belőle. Erről eszembe jutott Fülig Jimmy, amikor elkezd naplót írni... valahogy úgy érzem én is magam. Igazából azért döntöttem így, mert vannak bennem dolgok amelyeket szeretnék kifejezésre juttatni, tudod, jobb kinn mint benn. Vicctől eltekintve, gondolom neked is volt olyan érzésed, hogy bizonyos dolgok nagyon tetszenek és legszívesebben mindenkivel megosztanád és mindenkinek elmondanád: ez lehet egy szép ruha, egy jó ebéd, egy kellemes kávézó vagy épp egy izgalmas film. Nos nálam az utóbbi hívta életre a blogírást. Számomra a filmek mindig is többet jelentettek, mint képek gyors, egymásutáni pörgetése. Egy film elkészítése elképesztő munkával - összehangolt munkával! -, előkészületekkel, kutatásokkal, felkészüléssel jöhet csak létre, rengeteg ember háttérmunkájával. Elsősorban engem mégsem a technikai megoldások érdekelnek, hanem ami a sorok mögött van - közhely, de tényleg. Minden - na jó, a legtöbb - filmnek van egy külön lelke, egy megfoghatatlan része, ami hol erőteljesebb, hol halványabb, van ahol egy nagyon komoly lelki dilemma, van ahol egy egyszerű tanulság. De ott van. Engem ezek érdekelnek, ezekre vadászom, és ha megtalálom, nos, akkor ezentúl megosztom itt magammal és veled, ha olvasod. Ha nem, akkor sincs baj, én megtettem amit kellett, a többi rád van bízva. Írtam már filmről kritikát, véleményt más oldalon, de ez itt teljesen más, egyszerűen bármilyen gondolat, hír, vélemény, ötlet ami felröppen filmekkel kapcsolatban, nos azt megosztom. Aztán kinek hogy. 

Szólj hozzá!

Címkék: vélemény poszt kritika film első szinkron hollywood

A bejegyzés trackback címe:

https://muvi.blog.hu/api/trackback/id/tr593207358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása