HTML

Kedvenc - Téa Leoni

2011.09.07. 22:07 :: jmc

Szeretném neked bemutatni egyik kedvenc színésznőmet. Bevallom, nem (csak) a színészi játékával bűvölt el, mert nem láttam túl sok filmben, de a kisugárzása .... engem teljesen megigézett.

Téa Leonit először a Bad Boys első részében láttam, ahol a film női főszerepét játszotta, a veszélyben lévő, de bátor szemtanút. Ezt követően főszerepet kapott még a Jurassic Park harmadik epizódjában és a Deep Impactban. Ez nem a filmek megjelenési sorrendje, hanem ahogy én láttam őket. Emellett játszott még Nic Cage oldalán a Segítség apa lettemben és Adam Sandlerrel a Spangolban (Spanglish). Utóbbi kettőt nem láttam, de pótolni fogom. Az idén 46 éves színésznő New Yorkban született, ereiben európai vér is csordogál és 1999. óta David Duchovny élete párja, kisebb-nagyobb megszakításokkal. Érdemes még tudni róla, hogy 2006. óta az UNICEF jószolgálati nagykövete. 

 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Akit több kép érdekel a művésznőről, az itt válogathat. 

Szólj hozzá!

Címkék: new york kedvenc nicolas cage bad boys david duchovny adam sandler jurassic park téa leoni spanglish

A bejegyzés trackback címe:

https://muvi.blog.hu/api/trackback/id/tr813210128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása