HTML

Déjà vu?

2011.09.06. 23:37 :: jmc

Tegnap olyannyira belejöttem a zombizásba, hogy gyorsan meg is néztem mi lesz 28 héttel később! A film most is nagyot ütött, de rögtön 3 arcot is felfedeztem, akikről 2007-ben még nem ugrott be semmi, most viszont nagyon ismerősnek tűntek. Természetesen ez nem az ő hibájuk, mert már korábban is szerepeltek olyan filmekben, amit pl én is láttam, egyszerűen csak az agyam akkor még nem volt ilyenre ráállva. 

Na nézzük:

Jeremy Renner

A "28 héttel később" egyik főszereplője, a katona aki civileket próbál menteni a csúnya zombik elől. De nem ez az első szerep, hogy Jeremy fegyvert ragad. Láttam már a S.W.A.T.-ban, A bombák földjében (The Hurt Locker)  - BAFTA és Oscar jelölés: legjobb férfi alakítás - és a Tolvajok városában (The Town) is - Golden Globe és Oscar jelölés: legjobb mellékszereplő. Tökös fenegyerek, illenek hozzá az akciószerepek. Nem véletlen tehát, hogy szerepel az új Mission Impossible-ben és a jövőre debütáló Bosszúállókban. 

 

 

 

Harold Perrineau 

A zimbes-zombis film második ismerős arcát azért először le kellett ellenőriznem, hogy biztosra menjek. A film helikopter pilótáját alakító színészt a második és harmadik Matrix filmek operátoraként és tüzéreként ismertem meg, ő volt Link. A többi alkotását nem ismerem, a következő években több filmben is feltűnik

 

 

 

 

 

 

Rose Byrne 

Végül, de nem utolsó sorban a trió harmadik tagja a zombiölő csapat női orvosa. Byrne-t nem is olyan rég a Koszorúslányokban (Bridesmaids) és az X-Men: Az elsőkben (X-Men: First Class) láttam. Emlékszem még rá a Napfényből (Sunshine) és a Képletből (Knowing). Hoppá, most látom hogy a Felhangolvában (Get Him to the Greek) ő játszotta a nem teljesen normális, de abszolút szexcentrikus - és sexy - Jackie Q-t, pedig épp írni akartam, hogy a karakteres, de kissé melankolikus ausztrál kifejezetten tetszik (persze így is tetszik). Amit nem láttam tőle, de érdekel az Insidious és a Wicker Park. Amit várok tőle a 2013-ban megjelenő The Place Beyond the Pinest, ahol olyan színészek mellett kapott főszerepet mint Ryan Gosling, Bradley Cooper, Eva Mendes és Ray Liotta.

Szólj hozzá!

Címkék: sunshine matrix zombi deja vu 28 weeks later the town the hurt locker s.w.a.t. rose byrne tolvajok városa jeremy renner get him to the greek a bombák földjén insidious harold perrineau the place beyond the pines

A bejegyzés trackback címe:

https://muvi.blog.hu/api/trackback/id/tr563207896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása