HTML

Sintel

2012.01.19. 19:57 :: jmc

Egy igazi csemegét hoztam Nektek ma estére. Tudom, hogy hétköznap nem könnyű időt fordítani filmezésre, lehetséges, hogy nincs két-három óránk egy jó alkotásra. De nem is biztos, hogy kell annyi idő. Hogy ez mennyire így van, arról a lentebb látható videó tesz tanúbizonyságot. Hossza csekély, mindössze 14:48 és mégis fantasztikus. Az animációs filmet egy teljesen ingyenes, nyílt forráskódú (open source) 3D alkalmazással készítették, egyfajta demonstrációs munkaként. Anélkül, hogy bármi olyat belemagyaráznék a videóba, ami esetleg nincs benne, muszáj azt mondanom, hogy kiemelkedő lett mind a technikai -, mind pedig a dramaturgiai megvalósítása (a zenéért külön dicséret). Bevallom őszintén, először végignéztem és így nem igazán értettem a végét. Megnéztem az internetes kommenteket, ahol nagyon sokan írták, hogy épp a vége üt nagyot és komoly mondanivalója van. Megnéztem másodjára, akkor sem értettem meg. Aztán megnéztem harmadjára.
Utána sokáig ültem mozdulatlanul...
(felirat piros CC gomb) 

 

Egy kis segítség ha nem értenéd, de mivel spoiler lehet, így fehérrel írom (jelöld ki)

Az életben annyira üldözzük az álmainkat, hogy néha fel sem tűnik, ha már megkaptuk...
 

Szólj hozzá!

Címkék: Sintel The Durian Open Movie Project

A bejegyzés trackback címe:

https://muvi.blog.hu/api/trackback/id/tr663591177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása