HTML

véleményem szerint

Sajátok gondolatok filmekről, az életről és arról ami a kettő között van

Like

Bikini Fenék

2011.09.20. 21:42 :: jmc

Ha saját blogod van és abba írhatsz, akkor megteheted, hogy akkor írsz amikor akarsz. Az elmúlt egy hét nagyon másról szólt, filmeket se nagyon tudtam nézni. Egyetlen mozgóképes szórakozásom egy sárga szivacs volt. Igen igen, Spongyabob, az a hülye kockanadrág. Bevallom őszintén, kb. 1 hónappal ezelőttig hallani sem akartam róla. Huh, nagyon ki nem állhattam, idegesítőnek és hülyeségnek tartottam. Mondjuk ez most sincs másként, de megszerettem ezt a kis hülyeséget, hála az én egyetlen kedvesemnek, aki rávett, hogy nézzek meg pár részt. Még pedig azért, mert sok fontos mondanivalója van, amit sajátos köntösbe tár elénk, de akkor is fontos. Barátság, szeretet, hűség, kitartás, felelősség, kötelesség, egyszerűség, örülni a pillanatnak... tudom tudom, ezek elcsépelt, mindennapi gondolatok, de mégis fontosak és Bikini Fenék bájos, együgyű, fukar és deviáns karakterei kitűnően átadják a nézőknek. Nem is szaporítom tovább a szót, inkább

Nézd Te is, légy újra gyermek és mosolyogj!!! 

1 komment

Címkék: mosoly nézd spongya bob bikini fenék

A bejegyzés trackback címe:

https://muvi.blog.hu/api/trackback/id/tr83242133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hgmc 2011.10.15. 20:04:02

ha csak fele olyan pozitívan tudnánk felfogni a dolgokat, mint ez a kis egyszerű és tiszta lelkű szivacs, sokkal gondtalanabb életünk lenne :) én mindenkinek ajánlom - Neked sikerrel ♥:)
süti beállítások módosítása